Abbie Selby, o tânără în vârstă de 20 de ani care lucreaza la McDonald’s, îi avertizează pe clienți să nu comande „cafea normală” la restaurant, deoarece personalul „greșește întotdeauna”.
Ea a vorbit, pe rețelele de socializare, despre lucrurile frustrante cu care trebuie să se confrunte în timp ce lucrează la lanțul de fast-food – inclusiv clienții care sunt neclari cu privire la comenzile lor, notează Dailystar.co.uk.
Abbie a încercat, apoi, să explice opțiunile de cafea pe care le au, dar a fost întreruptă de clientul care nu dorea un „latte sau cappuccino”, deoarece a reiterat că vrea doar „cafea normală, normală”.
Așa că, a pus o cafea albă pe bon și, câteva clipe mai târziu, clienta a sosit foarte dezamăgită de băutura sa:
Lucrătorii McDonald’s au acceptat comentariile de pe TikTok, fiind de acord cu Abbie cu privire la frustrările ei, scriind:
Cu toate acestea, alți oameni au sugerat că ar trebui să întrebe clienții, concret, dacă își doresc cafeaua neagră sau albă.
Cafeaua albă este prăjită pe jumătate, la o temperatură mai scăzută, boabele fiind ca o fasole de culoare albicioasă, care are mai multă cofeină, deoarece este prăjită mai puțină cofeină.